بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

نوستالژی | لغزش خراسان برابر کرمان

  • کد خبر: ۹۶۲۰۶
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
نوستالژی | لغزش خراسان برابر کرمان
گزارش صفحه لیگ قدس دنیای ورزش ۶۶ درباره دیدار نماینده استان برابر یاران دیار کریمان را دراین مطلب بخوانید.

به گزارش شهرآرانیوز، مجله دنیای ورزش در صفحه لیگ قدس خود در تاریخ ۲۴‌مرداد ۱۳۶۶ گزارشی از دیدار منتخب خراسان و منتخب کرمان منتشر کرده است؛ دیداری که با برتری کرمانی‌ها به پایان رسید، اما نمایش جوانان خراسانی نمایش قابل‌قبولی بود. در ادامه بخش‌هایی از این گزارش را از نظر خواهید گذراند:

کرمان - جمعه ۲۳ مردادماه ۱۳۶۶ - ورزشگاه شهید سلیمی‌کیا - هفته پنجم مسابقات فوتبال سراسری قدس
کرمان ۲ (گل‌ها: دقیقه‌۲۷ حسام شهیدی، دقیقه‌۷۲ رضا ستاری)
خراسان ۱ (گل: دقیقه‌۸۵ فریدون مهریار)
داور: محمد ریاحی / کمک‌ها: تولایی و نادری
تعداد تماشاگر: ۸‌هزار نفر

ترکیب خراسان: غلامحسین نخودیان (از دقیقه‌۴۶ هادی حسنی)، محمد تشکری، حسین رضایی، محسن قریشی (از دقیقه‌۷۵ شهریار رضایی)، محمد اعظم، احمد حامد، فریدون مهریار، حمید حسینی‌پور، سعید جاسمی، سعید حسامی، منصور شفیعی (از دقیقه ۵۵ حمید قاسم‌زاده) / سرمربی: مهدی قیاسی

ترکیب کرمان: محمدحسین برهمت، مجید هرندی، اصغر طاووسی، اسدا... زنگی‌آبادی، مجید رحیمی‌نیا، مسعود محمدی (از دقیقه ۷۷ مهدی هادی)، رضا ستاری، علی فرامرزپور، موسی نگارستانی (از دقیقه ۷۴ رضا کاسمی)، حسام شهیدی (از دقیقه ۸۸ سعدی سعیدی) / سرمربی: سیدرضا روح‌الامینی

کرمان برخلاف سایر بازی‌های خانگی گذشته خود که در هفته‌های قبل با‌وجود ارائه بازی‌های مطلوب نتوانست ضربات کارساز خود را چاشنی دروازه‌های حریفان آذری و اصفهانی کند، این‌بار تا حد درخورتوجهی سعی در نتیجه‌گیری از حملات خود و گرفتن هر ۲‌امتیاز از حریف خراسانی خود داشت؛ زیرا همچون دیگر‌تیم‌ها این تیم نیز این‌بار به‌جای ارائه یک بازی کلاسیک و قابل‌پسند، تنها به فکر بردن مسابقه بود که این مهم در نیمه نخست روی فرار بموقع حسام شهیدی، بازیکنی که در دیدار با تیم مرکزی و در خانه حریف با تک‌گل خود کرمان را صاحب نخستین پیروزی کرد، این‌بار در دقیقه‌۲۷ بار دیگر ارزش‌های فردی‌اش را نشان داد و اولین گل کرمان را در این بازی به نام خود ثبت کرد. کرمان با‌وجود اینکه در نیمه اول از جناحین خود حریف خراسانی را سخت زیر‌فشار گذاشته بود، می‌توانست قبل از عزیمت به رختکن گل‌های بیشتری هم در نیمه نخست داشته باشد که با اقبال بلند خراسان رو‌به‌رو شد.

از طرفی کرمان در این روز از وجود بازیکن ارزنده‌اش علیرضا فروزنده، مدافع سختکوش، به‌علت مصدومیت محروم بود که غیبت او در قلب دفاع کرمان کاملا محسوس به نظر می‌رسید و اگر تیم خراسان هوشیارانه‌تر عمل می‌کرد، می‌توانست از برخی ضد‌حملات خود نتایج مطلوبی بگیرد. در نیمه دوم باز حملات پی‌در‌پی کرمان و نیز در بسیاری مواقع ضد‌حملات دقیق و حساب‌شده یاران مهدی قیاسی مربی بسیار باروحیه و شاداب این تیم آغاز شد، خراسانی‌ها با‌وجود جوانی تیمشان بسیار خوب و مصمم درون زمین بازی نسبتا مطلوبی را ارائه می‌دادند و از‌طرفی اگر کرمان نیز همچون گذشته آن‌چنان بازی خوب و ایده‌آلی که مقابل دیگر‌حریفان ارائه داده بود و تنها در فکر گرفتن نتیجه نمی‌نشست، شاید می‌توانست بیش از این‌ها حریفانش را وادار به دریافت گل‌های بیشتر کند.

به‌هر‌جهت در دقیقه ۷۲ توسط علی فرامرزپور که در این روز به‌همراه مسعود محمدی حرف اول را زدند، درون هجده‌قدم خراسان صاحب توپ شد و شوت سنگین این بازیکن بعد از برخورد با تیرک افقی دروازه جلوی پای کاپیتان هوشیار تیم کرمان رضا ستاری قرار گرفت و او نیز با چشمانی باز تور دروازه خراسان را برای دومین‌مرتبه لرزاند.

بعد از این گل، کرمان آرام‌کردن بازی را برای خود ملاک قرار داد که این دلیل آن شد که یاران زحمتکش خراسانی در دقیقه ۸۵ روی سانتر قاسم‌زاده و ضربه فریدون مهریار به تک‌گل خود دست یابند. به‌هر‌شکل کرمان با این پیروزی تا حدودی موقعیتش را در جدول بهتر کرد و در اندیشه آخرین دیدار دور رفت خود با تیم تهران «ب» فرو رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->